středa 13. března 2013

0 AM Börlind, Benecos, Lavera, Alba Botanica - 1. část

... aneb další nálož přírodních rtěnek + jednoho lesku. Fotky jsou samozřejmě z doby před oparem.

Kde začít? Asi u rtěnek. Všechny jsou koupeny na violey.com, německém e-shopu, který nabízí vše od dekorativní kosmetiky přes ekologicky pěstované koření až po ekologicky šetrné čistící přípravky do domácnosti. S nákupem a servisem u violey jsem byla velice spokojená. Nepotěšily mě dvě věci: poštovné (téměř 10 euro), které však po přesáhnutí dvou kilogramů roste tempem pouhých 60 centů/kilo. Tudíž se - pokud už se k nákupu odhodláte - vyplatí nakoupit co nejvíc. Maximální váha zásilky však nesmí přesáhnout 20 kg. Taky dodací doba byla poměrně šněčí. I takoví prodejci z ebay sídlící v Jižní Koreji mi balíky posílají rychleji, nemluvě i o super hyper rychlé přepravě z iHerb, kterým to trvá pět šest pracovních dnů. Violey to ke mně trvalo skoro tři týdny (včetně víkendů). V balíku jsem kromě objednaných položek našla i pár vzorků - prací ořechy, noční a denní krém od Logony a Benecos a pěkný bloček ve formátu A6, kam čmárám týdenní nákupy


Zleva: AM Börlind,  Benecos, Lavera, Alba Botanica

Zleva: AM Börlind,  Benecos, Lavera, Alba Botanica


Annemarie Börlind Lipstick Frosted Plum


Moje nejoblíbenější rtěnka z dnešního postu a nejlepší neutrální rtěnka u mě doma vůbec. Krémová díky vysokému podílu ricinového a jojobového oleje a zvláčňující. Shovívavě promine sušší rty a pár šupinek. Barva je na rtech rovnoměrná navzdory případným suchým místům a kryje v jedné vrstvě. Rtěnka vydrží cca dvě hodiny a díky své konzistenci na rtech na konci této doby neflekatí. Odstín bych popsala jako neutrální tmavě růžovou s nádechem fialové. Na světle se objevují lehké kovové odlesky.  

Hodně se mi líbí i obal. Je poměrně těžký a i když z plastu, nepůsobí díky své váze a barevnému provedení levně. Rtěnka vůbec vypadá luxusně - jak díky svému balení, tak vlastnostmi a odstínem. Za poměrně dost peněz ještě víc kvalitní muziky.

Co se mi naopak nezamlouvá vůbec, je vůně, která se mi zdá hodně syntetická. Naštěstí se to nijak neprojevuji na chuti. 

Složení: Ricinus communis seed oil [castor], simmondsia chinensis seed oil [jojoba], mica, caprylic/capric triglyceride, limnanthes alba seed oil [meadowfoam], euphorbia cerifera cera [candelilla], butyrospermum parkii butter [shea], cera alba [beeswax], theobroma cacao seed butter [cocoa], polyglyceryl-3 oleate, c10-18 triglycerides, copernicia cerifera cera [carnauba], panthenyl ethyl ether, tocopherol, ascorbyl palmitate, hydrogenated palm glycerides citrate, silica, aroma [fragrance], bisabolol, lecithin, sodium hyaluronate, limonene, ci 77491 [iron oxides], ci 77742 [manganese violet], ci 77891 [titanium dioxide], ci 15850:1 [red 7 lake], ci 15985:1 [yellow 6 lake], ci 77499 [iron oxides], ci 77492 [iron oxides]



Na tuhle rtěnku jsem se těšila po zhlédnutí fotek u Killer Colours. Do odstínu by se člověk hned zamiloval. Neutrální polomatná růžová s nádechem do hněda, typická "my lips but better" barva (která na ruce odpovídá skutečnosti víc než na následující fotce). 



Rtěnka se nanáší velice dobře. Konzistence je stejný jako u předchůdkyně - krémová a zvláčňující, ale ne tak hutná, takže moc nekryje. Málem připomíná spíš balzám na rty než rtěnku. Pokud jste opravdu světlé typy, bude na vás tahle rtěnka vypadat velice dobře - mně připadá ve dvou třech vrstvách až příliš světlá. Přesto ji mám ráda v šuplíku pracovního stolu - jedno přetření mi udělá dvě služby: zbavím se suchých rtů a obličej vypadá tak nějak zdravěji díky barvě v obličeji. Vůně je příjemná a nevtíravá. 

Pink Honey od Benecos je takový lepší průměr - dostanete o něco víc, než za co si zaplatíte, ale nebude vás lákat vyzkoušet jiné odstíny. 

Složení: Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Lanolin, Buxus Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Candelilla Cera, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax / Cera Carnauba, Beeswax / Cera Alba, Parfum (Essential Oils), Limonene, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Maltodextrin, Ascorbyl Palmitate, Rosmarinus Officinalis Extract*, Linalool, Benzyl Benzoate (+/- (May Contain) Mica, Ultramarines (CI 77007), Carmine (CI 75470), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491), (CI 77492), (CI 77499), Talc, Silica, Manganese Violet (CI 77742)) 

V dalším postu přijdou na řadu zbylé "lippies" - Lavera a Alba Botanica. 

Hezkou středu vespolek!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!