středa 2. ledna 2013

0 Green Pride Volume - ekologická řasenka

Řasenku Green Pride od UNE jsem tady představovala před pár týdny, po cca měsíci nošení tu máte i moje dojmy:

Dobrá alternativa pro příznivce přírodní kosmetiky

Hodně mě zaujala vůně, protože parfémovaných řasenek jsem ve své řasenkové historii moc nepotkala, snad kromě YSL Volume Effet Faux Cils (která pro mě mimochodem byla zklamáním, navzdory své vyhlášenosti). Nicméně, vůně mojí "zelené" řasenky je opravdu lehká, nevtíravá a připomíná med a cokoli je medové/med obsahující, ve mně automaticky vyvolává příjemné pocity. Pavlov funguje kdekoli. 

Konzistence je hutná, ale ne mokrá. Ze začátku jsem byla nucena řasenku otírat, aby se mi na řasy nelepily kusiska černé hmoty. Po pár dnech jsem zjistila, že kromě otírání přebytečné barvy funguje i notně odlehčená ruka. Chce to jemnost a na řasy řasenku je přiložit. Přitlačení kartáčku k řasám a cik-cak pohyby po délce řas vám zaručí pořádný objem (ostatně právě objem tahleta maskara slibuje), ale obávám se, že až takové slepence opravdu nechcete. 

S výdrží jsem maximálně spokojená - řasenka se nedrolí a neopadává. I večer vypadá hezky. Někdy mi dělá šmouhy po očima, ale připisuju to svým poměrně mastným víčkům a skutečnosti, že nosím kontaktní čočky a oči si sem tam musím promnout. Ve dnech, kdy jsem si oči nejdřív přepudrovala, byly i šmouhy minimální. Totéž platilo s brýlemi. 
Jinak tahleta řasenka dokáže obstát při pořádném pocení (běh, posilovna + jiné potivé aktivity) a mírném dešti, ale se slzoodolností je to už horší. Rozhodně od ní nečekejte voděodolnost, tím se může chlubit málokterá řasenka složená z přírodních surovin.

"s" (jedna vrstva) a "bez"
Kartáček je klasický štětinový a středně velký, se stejně dlouhými štětinami po celém obvodu. Dobře se s ním pracuje, hezky dosáhne do vnějších koutků a zvýrazní řasy i tam. Čtverhranná rukojeť se drží pohodlně, neklouže v prstech. Když tak nad tím uvažuju, měly moje poslední tři řasenky právě čtverhrannou rukojeť. Není to nic, podle čeho bych svoje řasenky vybírala, ale stejně mi to přijde zajímavé. 


Suma sumárum, kromě výrazného plus, že řasenka je z čistě přírodních, ekologicky pěstovaných ingrediencí, existuje i pár dalších důvodů, proč jsem s ní spokojená. Dobrá denní nosivost a výdrž, středně hutná konzistence, žádné žmolky - víc ani nepožaduju (teda ještě cena, ta taky dokáže zamíchat kartami). Dál očekávám zvýraznění řas, protože světlé konečky mi kradou na délce. Objem nepotřebuju, s hutotou svých brv jsem vcelku srovnaná a oblepené, obalené řasy mi přijdou nehezké. 

Pokud na tuhle řasenku někde narazíte, mohli byste s ní být spokojeni - jestliže máte podobné preference jako já.

Pěkný den! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!