neděle 16. září 2012

0 Thayer's Rose Petal tonikum + NutriBiotic gel (recenze)

Před zhruba měsícem jsem s povděkem kvitovala rychlou dodávku balíku z iHerbu. Po několika týdnech užívání můžu s radostí prohlásit, že se mi i nadále daří z iHerbu objednávat obsahově zajímavé a kvalitní věci za ceny, které neruinují moji peněženku.

Čtěte dále, chcete-li vědět víc.

Čisticí gel NutriBiotic

Dávkování pumpičkou je velice pohodlné a hygienické. Oceňuju, že s mokrýma rukama nemusím zápasit s víčky a uzávěry. Stačí jednou zmáčknout a v dlani se octne množství tak akorát na očištění obličeje a krku. Gel pění, ale nejedná se o žádné velké bubliny. Čisticí schopnosti, které porovnávám na základě smytí řasenky, jsou u tohoto gelu jsou výborné. Čerň smyje cobydup a hlavně - není zapotřebí oči mnout. Samotné smývání gelové pěny vodou na závěr procedury je trochu pracnější, a to je asi jediné negativum, které bych gelu vytkla. Trvá holt delší dobu a tomu úměrné množství vody, než gel z obličeje dostanete dolů. Ve výsledku je však pleť hlaďoučká a viditelně svěží. 

Láhev toho bezmýdlového gelu pořídíte za zhruba 5 dolarů, a můžete se těšit na to, že vám díky velkému balení (473 ml) bude dobré služby prokazovat hodně dlouho.   

Tonikum od Thayer's - Rose Petal Witch Hazel

S tímhle tonikem jsem měla na začátku tak trochu problém, ono totiž trochu výrazněji voní. Je to taková babičkovská vůně, voňavková vůně růží. Pak jsem na dovolené přešla částečně k toniku od Ryoru, abych zjistila, že mi ta růžová vůně vlastně chybí. A nejen vůně! 

Účinky tonika jsou pro mě skoro magické, ačkoli jsem donedávna byla spokojena s tonikem od L'orealu. Je součástí mého čistícího rituálu hned po gelu (viz výše), krásně stáhne póry a přitom pleť nevysuší, protože neobsahuje alkohol. Naproti tomu v něm najdete vilín obecný, známý svými protizánětlivými a stahujícími účinky, a aloe vera. Nemám, co bych vytkla. Láká mě vyzkoušet tonikum od stejné značky, ale s výtažkem z okurky. Na objednávku je však ještě času dost, balení má 355 ml. A cena je cca 8 dolarů. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za váš čas, který věnujete čtení článků a psaní komentářů!